Prohledat tento blog

Titulní obrázek

-i tudy kdysi jezdily nákladní vlaky.... Ilustrační foto ze zrušené vlečky Kutná Hora hlavní nádraží-Ovčáry Nové Dvory cukrovar ----- Vítám ...

úterý 11. listopadu 2008

* Železnice Dobřenice nádraží-Syrovátka cukrovar *

Zahájení provozu
Ukončení provozu
Délka dráhy 2 km
Rozchod kolejí 1435 mm
-----

-----
1.

Pohled na zhlaví nádraží Dobřenice, vedle hlavní trati jsou trávou zarostlé koleje bývalé vlečky
-----
2.

Trávou zarostlé koleje a první šturc bývalé vlečky vedle hlavní trati za nádražím Dobřenice
-----
3.

Náletovými dřevinami a vysokou trávou zarůstající začátek oblouku bývalé vlečky za nádražím Dobřenice
-----
4.

O kus dále pokračování obloukového tělesa bývalé vlečky je dobře viditelné a snadno průchodné
-----
5.

Trnité keře na okraji kamenitého tělesa bývalé vlečky před mostem přes Trávnický potok
-----
6.

Cihlově kamenný klenutý most přes Trávnický potok je jedinou stavbou na celé bývalé vlečce
-----
7.

Další úsek bývalé vlečky za mostem je po okrajích zarostlý trnitými keři, jinak je snadno průchozí
-----
8.

Místo kde byla první výhybka, později byla odstraněna a zůstala zde trať která končila v dolní části cukrovaru
-----
9.

V tomto úseku je násep bývalé vlečky před přejezdem částečně vybagrován a částečně zavezen hromadou hlíny
-----
10.

Na silnici před cukrovarem jsou v asfaltu viditelné pozůstatky prvního přejezdu bývalé vlečky
-----
11.

Objekt bývalého cukrovaru v obci Syrovátka, tato část bývalé vlečky končila u pravého čela budovy
-----
12.

Vysokým plevelem zarostlý úsek metr vysokého rovného náspu bývalé vlečky za první výhybkou
-----
13.

Tentýž asi metr vysoký násep bývalé vlečky u pole pomalu ale jistě zarůstá náletovými dřevinami
-----
14.

O něco výše je těleso náspu bývalé vlečky před druhým přejezdem o něco snadněji průchodným
-----
15.

Náletovými dřevinami a vysokou trávou zarůstající těleso náspu bývalé vlečky za druhým přejezdem
-----
16.

Stoupající rovný úsek tělesa asi půlmetru vysokého náspu bývalé vlečky za druhým přejezdem
-----
17.

Konec asi půl metru vysokého rovného náspu, dále je těleso bývalé vlečky vybagrováno
-----
18.

Úsek vybagrovaného stoupajícího náspu kde byla postavena druhá výhybka a odkud se jezdilo úvratí do cukrovaru
-----
19.

Vybagrovaný původní násep bývalé vlečky, podle šíře náspu byly zde alespoň tři koleje vedle sebe
-----
20.

Na širokém náspu bývalé vlečky zůstalo několik shnilých pražců, podle délky pražců zde byla výhybka
-----
21.

Zužující se násep bývalé vlečky před druhým šturcem je dobře viditelný a snadno průchdný
-----
22.

Trávou a náletovými dřevinami zarůstající druhý šturc bývalé vlečky nedaleko obce Trávník
-----
23.

Rovný úsek náspu bývalé vlečky od šturcu na Trávníku směrem k hornímu cukrovaru
-----
24.

Dále je těleso bývalé vlečky zavezeno hlínou a porostlé travou a náletovými dřevinami
-----
25.

Málo znatelný úsek náspu bývalé vlečky před horním cukrovarem, dále již trať není viditelná
-----
26.

Horní část bývalého cukrovaru, další část rovného tělesa bývalé vlečky již není znatelná
-----
27.

Železná vjezdová brána na tělese bývalé železniční vlečky stále stojí a je zajištěna řetězem
-----
28.

Dnes již téměř neznatelný zářez tělesa bývalé vlečky v lesíku mezi druhou výhybkou a cukrovarem
-----
29.

Dnes již z větší části zeminou a sutí zavezený násep bývalé vlečky nedaleko cukrovaru
-----
30.

Ve vysoké trávě a hustém plevelu se nachází téměř neznatelné těleso bývalé vlečky u cukrovaru
-----
foto prosinec 2008
-----
xx

Žádné komentáře:

Okomentovat