Zahájení provozu
Ukončení provozu
Délka dráhy 2 km
Rozchod kolejí 1435 mm
-----
-----
1.
Pohled na zhlaví nádraží Dobřenice, vedle hlavní trati jsou trávou zarostlé koleje bývalé vlečky
-----
2.
Trávou zarostlé koleje a první šturc bývalé vlečky vedle hlavní trati za nádražím Dobřenice
-----
3.
Náletovými dřevinami a vysokou trávou zarůstající začátek oblouku bývalé vlečky za nádražím Dobřenice
-----
4.
O kus dále pokračování obloukového tělesa bývalé vlečky je dobře viditelné a snadno průchodné
-----
5.
Trnité keře na okraji kamenitého tělesa bývalé vlečky před mostem přes Trávnický potok
-----
6.
Cihlově kamenný klenutý most přes Trávnický potok je jedinou stavbou na celé bývalé vlečce
-----
7.
Další úsek bývalé vlečky za mostem je po okrajích zarostlý trnitými keři, jinak je snadno průchozí
-----
8.
Místo kde byla první výhybka, později byla odstraněna a zůstala zde trať která končila v dolní části cukrovaru
-----
9.
V tomto úseku je násep bývalé vlečky před přejezdem částečně vybagrován a částečně zavezen hromadou hlíny
-----
10.
Na silnici před cukrovarem jsou v asfaltu viditelné pozůstatky prvního přejezdu bývalé vlečky
-----
11.
Objekt bývalého cukrovaru v obci Syrovátka, tato část bývalé vlečky končila u pravého čela budovy
-----
12.
Vysokým plevelem zarostlý úsek metr vysokého rovného náspu bývalé vlečky za první výhybkou
-----
13.
Tentýž asi metr vysoký násep bývalé vlečky u pole pomalu ale jistě zarůstá náletovými dřevinami
-----
14.
O něco výše je těleso náspu bývalé vlečky před druhým přejezdem o něco snadněji průchodným
-----
15.
Náletovými dřevinami a vysokou trávou zarůstající těleso náspu bývalé vlečky za druhým přejezdem
-----
16.
Stoupající rovný úsek tělesa asi půlmetru vysokého náspu bývalé vlečky za druhým přejezdem
-----
17.
Konec asi půl metru vysokého rovného náspu, dále je těleso bývalé vlečky vybagrováno
-----
18.
Úsek vybagrovaného stoupajícího náspu kde byla postavena druhá výhybka a odkud se jezdilo úvratí do cukrovaru
-----
19.
Vybagrovaný původní násep bývalé vlečky, podle šíře náspu byly zde alespoň tři koleje vedle sebe
-----
20.
Na širokém náspu bývalé vlečky zůstalo několik shnilých pražců, podle délky pražců zde byla výhybka
-----
21.
Zužující se násep bývalé vlečky před druhým šturcem je dobře viditelný a snadno průchdný
-----
22.
Trávou a náletovými dřevinami zarůstající druhý šturc bývalé vlečky nedaleko obce Trávník
-----
23.
Rovný úsek náspu bývalé vlečky od šturcu na Trávníku směrem k hornímu cukrovaru
-----
24.
Dále je těleso bývalé vlečky zavezeno hlínou a porostlé travou a náletovými dřevinami
-----
25.
Málo znatelný úsek náspu bývalé vlečky před horním cukrovarem, dále již trať není viditelná
-----
26.
Horní část bývalého cukrovaru, další část rovného tělesa bývalé vlečky již není znatelná
-----
27.
Železná vjezdová brána na tělese bývalé železniční vlečky stále stojí a je zajištěna řetězem
-----
28.
Dnes již téměř neznatelný zářez tělesa bývalé vlečky v lesíku mezi druhou výhybkou a cukrovarem
-----
29.
Dnes již z větší části zeminou a sutí zavezený násep bývalé vlečky nedaleko cukrovaru
-----
30.
Ve vysoké trávě a hustém plevelu se nachází téměř neznatelné těleso bývalé vlečky u cukrovaru
-----
foto prosinec 2008
-----
xx
Žádné komentáře:
Okomentovat