Zahájení provozu1898
Ukončení provozu 1989
Délka dráhy 4 km
Rozchod kolejí 1435 mm
-----
1. úsek Číčenice-Újezdec u Číčenic, 2 km, provoz 1898-1989
-----
1.
odbočka do zářezu
-----
2.
zavezený zářez
-----
3.
před přejezdem
-----
4.
přejezd
-----
5.
betonová zkruž v trase bývalé železnice
-----
foto březen 2017
-----
xx
----------
2. úsek Lhota pod Horami-Temelín, 2 km, provoz 1898-1989
-----
6.
začátek druhé přeložky
-----
7.
málo znatelný nízký násep
-----
8.
konec nízkého původního náspu
-----
9.
první přejezd na místní komunikaci
-----
10.
málo znatelné pokračování tělesa bývalé dráhy
-----
11.
krátký rovný asi metr vysoký násep na okraji lesíka
-----
12.
zbytek asi půl metru vysokého náspu před mostem
-----
13.
betonový most bývalé železnice přes bílý potok
-----
14.
zbytek obloukového náspu bývalé dráhy za mostem
-----
15.
druhý přejezd na konci obce .........
-----
16.
krátký rovný úsek kudy vedl asi půl metu vysoký násep
-----
17.
místo kde začínal levotočivý obloukový násep
-----
18.
pokračování levotočivého náspu bývalé železnice
-----
19.
krátký rovný úsek kudy vedlo těleso bývalé železnice
-----
20.
místo kde končí přeložka a pokračuje původní dráha
-----
foto březen 2019
-----
xx
----------
3. úsek Temelín-Bohunice, 1 km, provoz 1898-1989
-----
21.
týnské zhlaví nádraží temelín, začátek prvního obloukového zářezu
-----
22.
zavezený asi čtyři metry hluboký zářez
-----
23.
konec zavezeného obloukového zářezu
-----
24.
dlouhé a rovné těleso bývalé železnice
-----
25.
začátek druhého obloukového tělesa
-----
26.
pokračování druhého obloukového tělesa
-----
27.
konec obloukového tělesa bývalé železnice
-----
28.
začátek dlouhého a rovného tělesa bývalé dráhy
-----
29.
pokračování rovného tělesa v podobě polní cesty
-----
30.
konec kolejové přeložky a odbočka do elektrárny
-----
foto duben 2019
-----
xx
Žádné komentáře:
Okomentovat