Zahájení provozu 1876
Ukončení provozu 1954
Délka dráhy 15 km
Rozchod kolejí 1435 mm
-----
-----
1.
zastávka lom u mostu, původní dráha vedla rovně
-----
2.
místo kudy vedl klesající obloukový násep který byl vybagrován
-----
3.
pokračování nízkého obloukového náspu za lomem u mostu
-----
4.
pohled na nízké mírně obloukové těleso bývalé železnice
-----
5.
travou porostlý násep bývalé železnice před nádražím louka
-----
6,
kolejiště nádraží louka u litvínova, původní dráha vedla šikmo
-----
7.
pláň přes kterou vedlo obloukové těleso bývalé železniční trati
-----
8.
koruna náspu bývalé železnice před mostem v obci louka u litvínova
-----
9.
pozůstatek severního portálu mostu přes silnici v obci louka
-----
10.
na protější straně silnice se zachoval pozůstatek jižního potrálu
-----
11.
dlouhé rovné těleso bývalé železnice na horním konci obce louka
-----
12.
v tomto místě je rovné těleso bývalé dráhy překryto pozdějším tělesem vlečky
-----
13.
jen hromada cihel a kamení označuje místo kde stávalo nádraží horní litvínov
-----
14.
dále pokračuje těleso bývalé železnice hluboko pod navážkou hlíny
-----
15.
hluboko pod navážkou hlíny vede těleso bývalé železniční trati
-----
16.
v linii této cesty pod navážkou hlíny vede těleso bývalé železnice
-----
17.
napříč této cyklostezce vedla bývalá železnice hluboko pod navážkou hlíny
-----
18.
někde tímto místem hluboko pod navážkou vedla bývalá železnice
-----
19.
někde v tomto místě hluboko pod navážkou stála zastávka dolní litvínov
-----
20.
za zastávkou dolní litvínov vedla bývalá železnice hluboko pod navážkou
-----
21.
další rovný úsek bývalé železnice je zavezený navážkou hlíny
-----
22.
na původní dráze je navážka hlíny po které vedou koleje bývalé vlečky
-----
23.
někde tímto místem vedlo rovné klesající těleso bývalé železnice
-----
24.
vysoko nad hladinou jezera most kdysi stávala zastávka kopisty
-----
25.
vysoko nad hladinou dnešního jezera stálo původní město most kde bylo nádraží
-----
foto prosinec 2019
-----
xx
Žádné komentáře:
Okomentovat