Zahájení stavby 1868
Přerušení stavby 1875
Délka dráhy 40 km
Rozchod kolejí 1435 mm
-----
-Stroussbergova železnice-
-----
1.1. Úsek Františkov železárny-Borek lom-V Dubině výhybka, 10 km,
-----
1.
-----
2.
-----
3.
-----
4.
-----
5.
-----
6.
-----
7.
-----
8.
-----
9.
-----
10.
-----
11.
-----
12.
-----
13.
-----
14.
-----
15.
-----
16.
-----
17.
-----
18.
-----
19.
-----
20.
-----
21.
-----
22.
pokračování dráhy za dálnicí
-----
23.
těleso před mostem
-----
24.
kamenný most přes dráhu
-----
25.
násep za mostem
-----
26.
třetí přejezd na třech sudech
-----
27.
mělký zářez za křižovatkou
-----
28.
obloukové těleso v lese
-----
29.
kamenná oblouková propust
-----
30.
výhybna v dubině
-----
foto březen 2024
----------
1.2. Úsek Kařízek nádraží-V Dubině výhybka-Zaječov nákladiště,
-----
31.
odbočka směr kařízek nádraží
-----
32.
rovný úsek k nádraží kařízek
-----
33.
pobořený propustek v náspu bývalé dráhy
-----
34.
rovné těleso před obcí kařízek
-----
35.
zhlaví nádraží kařízek kde měla odbočka končit
-----
36.
rovný násep hlavní trati za výhybkou
-----
37.
hluboký obloukový zářez v lese
-----
38.
konec dlouhého obloukového zářezu
-----
39.
rovné dlouhé těleso bývalé dráhy v lese
-----
40.
dlouhý rovný úsek tělesa před prvním přejezdem
-----
41.
první přejezd přes lesní cestu v lese
-----
42.
druhý přejezd přes hlavní lesní cestu
-----
43.
obloukové těleso bývalé dráhy za druhým přejezdem
-----
44.
třetí přejezd přes lesní cestu u olešnice
-----
45.
pokračování krátkého náspu před olešnicí
-----
46.
částečně rozoraný násep před olešnicí
-----
47.
rovný úsek tělesa v olešnici u hřiště
-----
48.
začátek vysokého náspu za olešnicí
-----
49.
místo kde měl stát kamenný most přes potok
-----
50.
poškozený konec vysokého náspu
-----
foto leden 2024
Žádné komentáře:
Okomentovat