Zahájení provozu 1890
Ukončení provozu 1975
Délka dráhy 13 km
Rozchod kolejí 600 mm, 1435 mm
-----
v roce 1900 byla tato dráha přestavěna z úzkokolejky 600 mm na normálně rozchodnou trať 1435 mm úsek Nýřany-Sulkov byl zrušen v roce 1945
-----
1.
plzeňské zhlaví nádraží nýřany, odtud začínala vlečka směr sulkov
-----
2.
za nádražím nýřany pokračuje nízké pravotočivé obloukové těleso
-----
3.
pokračování téhož pravotočivého obloukového tělesa bývalé dráhy
-----
4.
krátký rovný úsek tělesa bývalé dráhy mezi přejezdem a mostem
-----
5.
místo kde kdysi stál most překlenující široký vejprnický potok
-----
6.
pohled na částečně vybagrovaný rovný násep mezi potokem a silnicí
-----
7.
v prvním přejezdu přes hlavní silnici se dnes již nic nezachovalo
-----
8.
dále za přejezdem pokračuje mělký rovný zářez bývalé železnice
-----
9.
konec mělkého rovného zářezu bývalé železniční vlečky za nýřany
-----
10.
v tomto místě kdysi byl táhlý levotočivý oblouk bývalé železniční vlečky
-----
11.
dlouhé a rovné těleso dráhy mezi nýřany a sulkovem bylo rozoráno
-----
12.
pokračování tělesa bývalé železniční vlečky za rozoraným polem
-----
13.
začátek dlouhého rovného úseku tělesa bývalé železniční vlečky
-----
14.
pokračování dlouhého rovného úseku bývalé železnice v lese
-----
15.
rovný a nízký násep bývalé železniční vlečky před zatopeným lomem
-----
16.
nízké a rovné těleso bývalé železniční vlečky za zatopeným lomem
-----
17.
za lesem pokračuje rovné těleso bývalé železniční vlečky mezi poli
-----
18.
dále pokračuje mírně obloukové těleso bývalé dráhy k zářezu
-----
19.
dále pokračuje trasa dráhy obloukovým zářezem zarostlého keři
-----
20.
od zářezu k samotě u fulínů vede nízký a rovný násep bývalé železnice
-----
21.
za samotou u fulínů se v tělese náspu zachovala cihlová propust
-----
22.
dále za propustí se těleso bývalé dráhy změnilo v asfaltovou silnici
-----
23.
za obloukem pokračuje těleso bývalé železnice dlouhou rovinou
-----
24.
někde v tomto místě byla výhybka kde do prava šla odbočka do sulkova
-----
25.
pohled na rovný úsek bývalé dráhy před sulkovem kde dnes vede silnice
-----
26.
úzký rovný pruh tělesa bývalé železniční vlečky na okraji sulkova
-----
27.
ulice u vodárny v sulkově, někde tady končila vlečka k pomocnému dolu
-----
28.
krátký úsek rovného náspu se zachoval před areálem firmy v lesově
-----
29.
hluboký obloukový zářez bývalé vlečky za areálem firmy v lesově
-----
30.
třetí přejezd na bývalé železniční vlečce je v lese u samoty lesov
-----
31.
zde byla odbočka, rovně vedla odbočka k dolu max, do prava směr valcha
-----
32.
v obloukovém náspu bývalé dráhy je přerušený násep kde byl můstek
-----
33.
za lesovem pokračuje obloukové pravotočivé těleso bývalé vlečky
-----
34.
začátek dlouhého hlubokého rovného zářezu bývalé dráhy za lesovem
-----
35.
konec hlubokého dlouhého rovného zářezu bývalé dráhy před Valchou
-----
36.
v náspu bývalé vlečky na okraji Valchy je zachovaný kamenný můstek
-----
37.
přes oplocený areál vedla jedna z kolejových odboček bývalé železnice
-----
38.
pohled přes plot na rovné těleso bývalé vlečky v areálu firmy u lesova
-----
39.
pozdější železniční vlečka na výsypku vedla přes betonový most
-----
40.
za betonovým mostem vedla železniční vlečka rovným náspem směr Valcha
-----
41.
stoupající rovné těleso bývalé železniční vlečky od lesova směr Valcha
-----
42.
travou porostlý stoupající rovný úsek bývalé železniční vlečky v lese
-----
43.
na okraji obce Valcha byl čtvrtý přejezd přes novější úsek bývalé dráhy
-----
44.
v obloukovém zářezu bývalé železniční vlečky se zachoval skloník
-----
45.
rovný úsek bývalé železniční vlečky na západním okraji obce Valcha
-----
46.
pátý přejezd bývalé železniční vlečky uprostřed obce Valcha
-----
47.
dlouhý rovný úsek bývalé železniční vlečky mezi přejezdem a mostem
-----
48.
na západním konci obce Valcha zůstaly kamenné pilíře bývalého mostu
-----
49.
za bývalým mostem pokračuje obloukový zářez k nádraží Valcha
-----
50.
konec kolejí bývalé železniční vlečky na klatovském zhlaví nádraží Valcha
-----
foto leden 2020
-----
xx
Žádné komentáře:
Okomentovat