Zahájení provozu 1920
Ukončení provozu 1927
Délka drážky 1 km
Rozchod kolejí 600 mm
-----
-----
1.
Pohled na nájezdovou rampu bývalé úpravny v Zahořanech, podle pozůstatků byla nájezdová rampa dvojkolejná
-----
2.
Za nájezdovou rampou pokračuje těleso bývalé úzkokolejky klesajícím náspem směrem k jámě Podkova
-----
3.
Pohled na vysokou travou a stromky porostlý rovný úsek asi metr vysokého tělesa náspu bývalé drážky
-----
4.
Mezi třídírnou a dolem vede zarostlý rovný asi metr vysoký násep který byl podle šířky dvojkolejný
-----
5.
Rovný a široký násep mezi třídírnou v Zahořanech a dolem Prokop na Podkově se používá jako polní cesta
------
6.
Dlouhý úsek rovného náspu tělesa bývalé úzkokolejné železnice mezi poli byl vybagrováním přerušený
-----
7.
Další krátký rovný úsek tělesa náspu bývalé úzkokolejky byl pro novou cestu vybagrovaním přerušen
-----
8.
Zcela chybějící most přes Vintířovský potok, jaký druh mostu přes potok zde stával lze jen těžko odhadovat
-----
9.
Travou a keři zcela zarostlý rovný úsek asi metr a půl vysokého tělesa bývalé drážky za mostem
------
10.
Asi metr vysoké těleso náspu bývalé úzkokolejné železnice před Podkovou je porostlé neprostupnými křovinami
------
11.
Pohled na dnes již vybagrovaný rovný úsek bývalé úzkokolejné železnice před dolem Prokop na Podkově
-----
12.
Dobře viditelný koncový úsek náspu bývalé úzkokolejky na výběžku v jámě bývalého dolu Prokop na Podkově
-----
foto květen 2011
Žádné komentáře:
Okomentovat