Zahájení provozu 1867
Ukončení provozu 1947
Délka dráhy 6 km
Rozchod kolejí 1435 mm
-----
-----
1.
výhybka odbočné koleje doprava je začátek bývalé vlečky
-----
2.
napůl zavezený zářez bývalé železniční vlečky za výhybkou
-----
3.
mírný vršek před silnicí je pozůstatek náspu před přejezdem
-----
4.
na druhé straně silnice je také nízký vršek je zbytek náspu
-----
5.
v hustém křoví se skrývá pokračování přerušeného náspu
-----
6.
pohled na kamenný portál bývalého mostu přes místní potůček
-----
7.
za prvním mostem pokračuje vysoký pravotočivý obloukový násep
-----
8.
pokračování neprostupného vysokého obloukového náspu
-----
9.
konec obloukového tělesa bývalé železnice mezi polemi
-----
10.
pokračování přerušeného tělesa bývalé dráhy před mostem
-----
11.
pohled na vršek vysokého náspu před kamenným portálem
-----
12.
rozpadající se západní kamenný portál bývalého mostu pře radbuzu
-----
13.
oválný mostní portál bývalé vlečky uprostřed řeky radbuzy
-----
14.
západní kamenný portál železného mostu přes řeku radbuzu
-----
15.
pokračování tělesa za mostem, v pravo je bývalý wechter
-----
16.
zde se bývalá vlečka křížila se silnicí z chotěšova do stoda
-----
17.
v místě stromů a křoví vedlo těleso bývalé železniční vlečky
-----
18.
pohled na rovný úsek tělesa bývalé železné dráhy za hřištěm
-----
19.
pokračování rovného tělesa bývalé železniční vlečky za cestou
20.
začátek rovného a nízkého náspu bývalé železniční vlečky
-----
21.
částečně zachovalý rovný úsek bývalé vlečky před mantovem
-----
22.
začátek levotočivého oblouku bývalé železniční vlečky v mantově
-----
23.
pokračování levotočivého tělesa bývalé železniční vlečky
-----
24.
tady se bývalá vlečka křížila s místní silnicí ze vstiše do stoda
-----
25.
za třetí přejezdem pokračuje rovné těleso bývalé železnice
-----
26.
začátek vysokého pravotočivého obloukového tělesa bývalé vlečky
-----
27.
pokračování téhož vysokého pravotočivého náspu bývalé dráhy
-----
28.
konec vysokého obloukového náspu bývalé dráhy před přejezdem
-----
29.
krátký rovný úsek tělesa bývalé dráhy před čtvrtým přejezdem
-----
30.
travou porostlý rovný úsek bývalé dráhy před dolem metálka
-----
31.
dále se těleso bývalé dráhy ztrácí za vysokým plotem dolu metálka
-----
32.
důl metálka, vpravo od této budovy bylo rozsáhlé kolejiště
-----
33.
za dolem metálka pokračuje rovné těleso bývalé železnice
-----
34.
začátek dlouhého rovného stoupajícího tělesa bývalé dráhy
-----
35.
pokračování téhož rovného vysokého a stále stoupajícího náspu
-----
36.
pohled na stále stoupající vysoký rovný násep bývalé dráhy
-----
37.
v tomto místě pokračuje vysoký násep do pravotočivého oblouku
-----
38.
pokračování vysokého obloukového náspu bývalé železnice
-----
39.
pohled na částečně porostlý vysoký rovný násep před mostem
-----
40.
rozpadající se severní portál mostu bývalé železniční vlečky
-----
41.
mez dvěma mostními portály se nachází kamenný sloup mostu
-----
42.
rozpadající se kamenný jižní portál mostu bývalé železnice
-----
43.
málo znatelný násep bývalé železniční vlečky mezi polemi
-----
44.
před rybníkem v obci vstiš pokračovala bývalá železniční vlečka
-----
45.
rovný vysoký násep bývalé železnice dnes slouží jako hráz rybníka
-----
46.
pohled na trasu bývalé železniční vlečky mezi rybníkem a hřištěm
-----
47.
pohled na okraj hřiště kudy pod břehem vedlo těleso železnice
-----
48.
pod břehem je viditelný pás tělesa bývalé železniční vlečky
-----
49.
za hřištěm pokračuje rovné mírně stoupající těleso před dolem bayer
-----
50.
za tímto barákem který byl součástí dolu bayer končila vlečka
-----
foto listopad 2019
-----
xx
Žádné komentáře:
Okomentovat