Prohledat tento blog

Titulní obrázek

-i tudy kdysi jezdily nákladní vlaky.... Ilustrační foto ze zrušené vlečky Kutná Hora hlavní nádraží-Ovčáry Nové Dvory cukrovar ----- Vítám ...

neděle 20. července 2008

* Železnice Stod odbočka-Metálka důl-Bayer důl *

Zahájení provozu 1867
Ukončení provozu 1947
Délka dráhy 6 km
Rozchod kolejí 1435 mm
-----
-----
1.

výhybka odbočné koleje doprava je začátek bývalé vlečky
-----
2.

napůl zavezený zářez bývalé železniční vlečky za výhybkou
-----
3.

mírný vršek před silnicí je pozůstatek náspu před přejezdem
-----
4.

na druhé straně silnice je také nízký vršek je zbytek náspu
-----
5.

v hustém křoví se skrývá pokračování přerušeného náspu
-----
6.

pohled na kamenný portál bývalého mostu přes místní potůček
-----
7.

za prvním mostem pokračuje vysoký pravotočivý obloukový násep
-----
8.

pokračování neprostupného vysokého obloukového náspu
-----
9.

konec obloukového tělesa bývalé železnice mezi polemi
-----
10.

pokračování přerušeného tělesa bývalé dráhy před mostem
-----
11.

pohled na vršek vysokého náspu před kamenným portálem
-----
12.

rozpadající se západní kamenný portál bývalého mostu pře radbuzu
-----
13.

oválný mostní portál bývalé vlečky uprostřed řeky radbuzy
-----
14.

západní kamenný portál železného mostu přes řeku radbuzu
-----
15.

pokračování tělesa za mostem, v pravo je bývalý wechter
-----
16.

zde se bývalá vlečka křížila se silnicí z chotěšova do stoda
-----
17.

v místě stromů a křoví vedlo těleso bývalé železniční vlečky
-----
18.

pohled na rovný úsek tělesa bývalé železné dráhy za hřištěm
-----
19.

pokračování rovného tělesa bývalé železniční vlečky za cestou
20.

začátek rovného a nízkého náspu bývalé železniční vlečky
-----
21.

částečně zachovalý rovný úsek bývalé vlečky před mantovem
-----
22.

začátek levotočivého oblouku bývalé železniční vlečky v mantově
-----
23.

pokračování levotočivého tělesa bývalé železniční vlečky
-----
24.

tady se bývalá vlečka křížila s místní silnicí ze vstiše do stoda
-----
25.

za třetí přejezdem pokračuje rovné těleso bývalé železnice
-----
26.

začátek vysokého pravotočivého obloukového tělesa bývalé vlečky
-----
27.

pokračování téhož vysokého pravotočivého náspu bývalé dráhy
-----
28.

konec vysokého obloukového náspu bývalé dráhy před přejezdem
-----
29.

krátký rovný úsek tělesa bývalé dráhy před čtvrtým přejezdem
-----
30.

travou porostlý rovný úsek bývalé dráhy před dolem metálka
-----
31.

dále se těleso bývalé dráhy ztrácí za vysokým plotem dolu metálka
-----
32.

důl metálka, vpravo od této budovy bylo rozsáhlé kolejiště
-----
33.

za dolem metálka pokračuje rovné těleso bývalé železnice
-----
34.

začátek dlouhého rovného stoupajícího tělesa bývalé dráhy
-----
35.

pokračování téhož rovného vysokého a stále stoupajícího náspu
-----
36.

pohled na stále stoupající vysoký rovný násep bývalé dráhy
-----
37.

v tomto místě pokračuje vysoký násep do pravotočivého oblouku
-----
38.

pokračování vysokého obloukového náspu bývalé železnice
-----
39.

pohled na částečně porostlý vysoký rovný násep před mostem
-----
40.

rozpadající se severní portál mostu bývalé železniční vlečky
-----
41.

mez dvěma mostními portály se nachází kamenný sloup mostu
-----
42.

rozpadající se kamenný jižní portál mostu bývalé železnice
-----
43.

málo znatelný násep bývalé železniční vlečky mezi polemi
-----
44.

před rybníkem v obci vstiš pokračovala bývalá železniční vlečka
-----
45.

rovný vysoký násep bývalé železnice dnes slouží jako hráz rybníka
-----
46.

pohled na trasu bývalé železniční vlečky mezi rybníkem a hřištěm
-----
47.

pohled na okraj hřiště kudy pod břehem vedlo těleso železnice
-----
48.

pod břehem je viditelný pás tělesa bývalé železniční vlečky
-----
49.

za hřištěm pokračuje rovné mírně stoupající těleso před dolem bayer
-----
50.

za tímto barákem který byl součástí dolu bayer končila vlečka
-----
foto listopad 2019
-----
xx

Žádné komentáře:

Okomentovat