Zahájení provozu 1944
Ukončení provozu 2005
Délka dráhy 8 km
Rozchod kolejí 1435 mm
-----
-----
1.
Za pískovnou se nachází krátký úsek kolejí přes které je šturc sestávající z přišroubovaného pražce a terčíku
-----
2.
V tomto místě bývalé vlečky byla výhybka, zde mírným obloukem odbočovala krátká kolej do místní pískovny
-----
3.
Krátký rovný úsek málo znatelného tělesa bývalé vlečky, nalevo vedla bývalá úzkokolejka a bylo zde překladiště
-----
4.
Po tomto okraji pole za překladištěm pokračovala bývalá vlečka po poli k nákladišti v lese na obzoru
-----
5.
Další úsek dnes již dávno zaniklého tělesa bývalé vlečky vedoucí po pruhu trávy mezi lesem a polem
-----
6.
Někde v této změti stromů, stromků, keřů a trávy byl konec kolejí se šturcem a nákladištěm písku
-----
7.
Pokračování rovného tělesa bývalé vlečky za první výhybkou je dobře viditelné a snadno průchodné
-----
8.
Na rozmezí lesíka a pole začíná mělký zářez jediného pravotočivého oblouku na celé bývalé vlečce
-----
9.
Mělký zářez obloukového úseku bývalé železniční vlečky před rovinou je i nadále snadno průchodný
-----
10.
Dobře viditelný a snadno průchodný rovný úsek tělesa bývalé vlečky mezi obloukem a prvním přejezdem
-----
11.
Místo kde býval první přejezd křížující místní polní cestu, v přejezdu se zachovalo několik betonových pražců
-----
12.
Mírně a táhle stoupající rovný úsek tělesa bývalé železniční vlečky mezi prvním a druhým přejezdem
-----
13.
V dlouhém rovném úseku bývalé vlečky mezi polemi byl druhý přejezd, na těleso je navážen odpad
-----
14.
Rovný úsek tělesa bývalé vlečky za druhým přejezdem, při likvidaci původní vlečky zde zůstal pražec
-----
15.
Dlouhý rovný a široký úsek tělesa bývalé vlečky na rozhraní dvou lánů mezi druhým a třetím přejezdem
-----
16.
Do mírného, táhlého a rovného stoupání pokračuje dále těleso bývalé vlečky před třetím přejezdem
-----
17.
Široká polní cesta a pozůstatky bývalé vlečky značí místo kde se třetím přejezdem křízily obě komunikace
-----
18.
Za třetím přejezdem se po dlouhé rovině bývalá vlečka stáčela do krátkého a mírného levotočivého oblouku
-----
19.
Vzrostlými keři porostlý okraj nízkého a rovného náspu bývalé železniční vlečky v oblasti Pod Kozou
-----
20.
Rovný a nízký násep v oblasti Pod Kozou, na pravé straně náspu se zachoval nakloněný přejezdník
-----
21.
Dlouhý, rovný a nízký násep tělesa bývalé vlečky mezi oblastí Pod Kozou a nadjezdem do zony Triangle
-----
22.
Velmi dobře viditelný rovný konec tělesa náspu bývalé vlečky před nadjezdem do zony Triangle
-----
23.
Za nadjezdy nové silnice pokračuje těleso bývalé vlečky, původní vlečka zde obloukem odbočovala do prava
-----
24.
Přes toto pole kdysi vedl dlouhý rovný úsek tělesa původní vlečky po kterém se vůbec nic nezachovalo
-----
25.
Pohled na trávou porostlý konec pravotočivého obloukového tělesa původní vlečky před zonou Triangle
----
26.
Pohled do průmyslové zony Triangle, tady před cestou se původní vlečka dělila na dvě velmi dlouhé větve
-----
27.
Pohled na pokračování novějšího tělesa náspu bývalé železniční vlečky za odbočkou původní vlečky
-----
28.
Úsek novějšího tělesa náspu bývalé železniční vlečky před hlavní silnicí pokračuje k mírnému oblouku
-----
29.
Při výstavbě silnice a při bagrování vodního rigolu byla odstraněna pravá část tělesa bývalé vlečky
-----
30.
Těleso bývalé vlečky vedlo mírným obloukem přes silnici, pozůstatky tělesa jsou překryty asfaltem
-----
31.
Za novou silnicí pokračuje dobře znatelný rovný úsek tělesa bývalé vlečky podél vzrostlých stromů
-----
32.
Velmi dobře znatelné kamenité lože v rovném tělese bývalé železniční vlečky mezi silnicí a dálnicí
-----
33.
Dlouhý rovinatý násep bývalé železniční vlečky je v levé části narušen vybagrováním vodního rigolu
-----
34.
Rovný úsek tělesa bývalé vlečky mezi dálnicí a silnicí je stále znatelný díky kamení štěrkového lože
-----
35.
Přibližně v těchto místech bylo zakončení nové železniční vlečky po které se vůbec nic nezachovalo
-----
foto duben 2011
-----
xx
Žádné komentáře:
Okomentovat