Zahájení provozu 1859
Ukončení provozu 1973
Délka dráhy 1 km
Rozchod kolejí 1435 mm
-----
-----
1.
K nepoznání je travou a stromy zarůstající plocha původního nádraží Chabařovice, pohled směrem k Trmicím
-----
2.
Trmické zhlaví původního nádraží Chabařovice, někde tady pravotočivým obloukem odcházela vlečka na důl Petri
-----
3.
Stromy, keři a hustou travou zarostlé pokračování pravotočivého oblouku bývalé železniční vlečky za nádražím
-----
4.
Spojovací cestou od jezera Milada ke Chabařovicím je přerušený rovný úsek náspu bývalé železniční vlečky
-----
5.
V tomto místě je asi metr vysoké těleso bývalé železniční vlečky podélně na polovinu vybagrováno
-----
6.
Málo znatelný rovný vysokou travou porostlý velmi nízký násep bývalé železniční vlečky mezi poli
-----
7.
Částečně vybagrovaný rovný úsek tělesa bývalé železniční vlečky před Vrahovým lesíkem
-----
8.
V divoké vegetaci na severním okraji Vrahova lesíka se ztrácí velmi málo znatelný nízký násep
-----
9.
Kopřivami porostlé nízké mírně obloukové těleso bývalé železniční vlečky na severovýchodním okraji lesa
-----
10.
Ve Vrahově lesíku se těleso bývalé železniční vlečky místy úplně ztrácí v hustotě náletových dřevin
-----
11.
Travnatá pláň za Vrahovým lesíkem někde tady byla výhybka kde odcházela jedna z několika vleček
-----
12.
Dnes již zmizelé mírně obloukové těleso bývalé železniční vlečky před skládkou chemického odpadu
-----
13.
Asfaltová plocha u chemické skládky, bývalá železniční vlečka vedla někde v pruhu trávy u plotu
-----
14.
Před dolem Petri vedla bývalá železniční vlečka klesajícím levotočivým protisměrným obloukem
-----
15.
Na místě povrchového dolu Petri je dneska rekreační areál, bývalá vlečka končila asi uprostřed jezera
-----
foto srpen 2011
-----
xx
Žádné komentáře:
Okomentovat