Zahájení provozu 1893
Ukončení provozu1930
Délka dráhy 4 km
Rozchod kolejí 1435 mm
-----
-----
1.
na znojemském zhlaví stanice novosedly je na kolejích výkolejka
-----
2.
za výkolejkou se zachovala výhybka, pohled na srdcovku výhybky
-----
3.
tato hromada hlíny je šturc kde končí krátké koleje směr alt prerau
-----
4.
asi metr hluboký rovný zářez bývalé železniční ttrati za šturcem
-----
5.
rovný zářez bývalé železnice byl zahrnut hlínou po kterém dnes vede silnice
-----
6.
rovné těleso bývalé železnice mezi přejezdem a mostem přes potok
-----
7.
v husté spleti náletových dřevin se skrývá betonový můstek přes potok pokran
-----
8.
začátek cyklostezky, povrch tělesa bývalé železnice pokrývá asfalt
-----
9.
pohled na dlouhý a rovný úsek dnešní cyklostezky na tělese dráhy
-----
10.
asfaltová cyklostezka uhýbá dolů do leva těleso železnice vede rovně
-----
11.
za vybagrovaným úsekem tělesa náspu je most přes baštýřský potok
-----
12.
pohled na dlouhý rovný a asi metr vysoký násep bývalé železnice
-----
13.
konec dlouhého rovného náspu bývalé železnice mezi polemi
-----
14.
začátek dlouhého rovného mělkého tělesa bývalé železnice
-----
15.
pokračování téhož mělkého rovného tělesa bývalé železnice
-----
16.
mělký rovný zářez pokračuje z travnatého úseku do úseku porostlého keři
-----
17.
na rovném tělese bývalé železnice je dnes hustý porost náletových dřevin
-----
18.
nízké těleso bývalé železnice pokračuje přes hranici dále do rakouska
-----
19.
pohled přes hranici dále do rakouska, celá oblast za hranicí je nepřístupná
-----
20.
za hranicí na rakouské straně je samota alt prerau kde bylo také nádraží
-----
foto prosinec 2019
-----
xx
Žádné komentáře:
Okomentovat