Zahájení provozu 1875
Ukončení provozu 1975
Délka dráhy 1 km
Rozchod kolejí 1435 mm
-----
-----
1.
Dnes trvale obydlený strážní domek a bývalá zastávka Pohraniční nedaleko přechodu do Německa
-----
2.
Nedaleko strážního domku je konec asi tří metry vysokého náspu, dále k hranici je násep vybagrovaný
-----
3.
Pohled na asi stometrový úsek vybagrovaného náspu mezi bývalou zastávkou a bývalým mostem
-----
4.
Přes dnešní silnici z křižovatky u celnice do Načetína byl ve vysokém náspu kamenný obloukový most
-----
5.
Dnešní hlavní silnice do Německa, bývalý železniční most přicházel zprava a byl o pět metrů výše
-----
6.
Prostor německé celnice v Reitzenhainu, těleso bývalé železnice vedlo k bílému baráku na obzoru
-----
7.
Lesík za německou celnicí, mladými břízkami a travou porostlý pokračující násep před šturcem
-----
8.
Dobře viditelný a snadno průchodný násep na německé straně a na něm konec kolejí se šturcem
9.
Od šturcu pokračují koleje dlouhým rovným úsekem až do oblouku před nádražím Reitzenhain
-----
10.
V zelené vegetaci se ztrácí uříznutý konec kolejí na začátku křimovského zhlaví nádraží Reitzenhain
-----
11.
Pokračování přerušených kolejí uprostřed nádraží Reitzenhain které je nedaleko nádražní budovy
-----
12.
Kolejiště a budova bývalého nádraží Reitzenhain stále existují, budova nádraží slouží obytným účelům
-----
foto červen 2010
-----
xx
Žádné komentáře:
Okomentovat