Zahájení provozu 1871
Ukončení provozu 1954
Délka dráhy 3 km
Rozchod kolejí 1435 mm
-----
-----
1.
Za seřaďovacím nádražím v prvním přejezdu bývalé vlečky zůstaly betonové panely na betonových pražcích
-----
2.
V této změti trávy a chroští byla první výhybka, odtud vedla krátká odbočka do pískovny
-----
3.
Začátek prvního oblouku bývalé vlečky je místy velmi dobře průchodný, jinde je zcela neprůchodný
-----
4.
Pokračování prvního levotočivého oblouku bývalé vlečky, zde je viditelný pravý okraj náspu
-----
5.
Konec prvního levotočivého oblouku bývalé vlečky, násep stále mírně stoupá nahoru
6.
Stoupající rovný úsek náspu bývalé vlečky je v některých místech dobře viditelný
-----
7.
V této husté džungli stromů a keřů se ztrácí plocha kde byla druhá výhybka a odbočka k Dolu Mořic
-----
8.
Obloukový násep za druhou výhybkou, pokračování odbočky bývalé vlečky k Dolu Mořic
-----
9.
Na konci oblouku odbočky k Dolu Mořic je asi dva metry vysoký násep vybagrovaný
-----
10.
Vybagrovaný úsek náspu odbočky k Dolu Mořic je dlouhý asi dvěstě metrů a dobře viditelný
-----
11.
Zbytek náspu odbočky k Dolu Mořic před hlavní silnicí, násep je vysokýpřes dva metry
-----
12.
Druhý přejezd v obci Lom u Mostu, za silnicí je násep viditelný mezi červeným plotem a cestou
-----
13.
Pozůstatky náspu odbočky bývalé vlečky i objekt bývalého Dolu Mořic se dnes ztrácejí v zástavbě rodinných domků
-----
14.
Rovný úsek náspu bývalé vlečky za druhou výhybkou je zarostlý vysokou trávou
-----
15.
Hromada štěrku a kamení nahrnutá na násep bývalé vlečky před vybagrovaným úsekem náspu
-----
16.
Pozůstatek náspu bývalé vlečky který byl vybagrován v délce asi sto padesát metrů
-----
17.
Pokračování přerušeného náspu bývalé vlečky, toto je viditelný kus v jinak neprostupné džungli
-----
18.
Dobře viditelný a snadno průchodný úsek bývalé vlečky za vybagrovaným úsekem náspu
-----
19.
Násep bývalé vlečky před přejezdem je používán místními obyvateli jako zkratka do továrny u vybagrovaného úseku náspu
-----
20.
Třetí přejezd přes hlavní silnici, pokračování bývalé vlečky je viditelné mezi vzrostlými břízami
-----
21.
Za druhým přejezdem se těleso bývalé vlečky opět začíná ztrácet v džungli náletových dřevim
-----
22.
Mezi přejezdem a druhým obloukem je na tělese bývalé vlečky znatelná pěšina mezi keři
-----
23.
Začátek druhého obloukového náspu bývalé vlečky je dobře viditelný a snadno průchodný
-----
24.
Nízký a málo znatelný násep bývalé vlečky k Dolu Wilhelm Georg je pozůstatek původní dráhy, násep k Dolu Lom byl vybudován později
-----
25.
Důl Wilhelm Georg, z rozsáhlého objektu dolu jsou dnes viditelné zabezpečené šachty, kde končla bývalá vlečka se mi zjistit nepodařilo
-----
26.
Pokračování druhého obloukového náspu bývalé vlečky k bývalé třídírně na okraji Lomu u Mostu
-----
27.
Obloukový násep bývalé vlečky přechází v krátký rovný úsek na okraji lesa před třídírnou v Lomu
-----
28.
Mírný pravotočivý oblouk mělkého zářezu bývalé vlečky před třídírnou v Lomu u Mostu
-----
29.
Mělký levotočivý obloukový zářez bývalé vlečky u třídírny Lom je dobře viditelný a snadno průchodný
-----
30.
Na tomto místě jsou poslední málo znatelné stopy bývalé vlečky v objektu bývalé třídírny v Lomu u Mostu
-----
foto květen 2008
-----
yy
Žádné komentáře:
Okomentovat