Prohledat tento blog

Titulní obrázek

-i tudy kdysi jezdily nákladní vlaky.... Ilustrační foto ze zrušené vlečky Kutná Hora hlavní nádraží-Ovčáry Nové Dvory cukrovar ----- Vítám ...

neděle 4. května 2008

* 132 Lhotka u Mělníka-Střednice *

Zahájení provozu 1897
Ukončení provozu 1975
Délka dráhy 3 km
Rozchod kolejí 1435 mm
-----
-----
1.

Nádraží Lhotka u Mělníka, travou zarůstající stoupající těleso do Střednice, vpravo vede trať do Mšena
-----
2.

Stromy a travou zarůstající asi metr vysoké těleso bývalé železnice před prvním přejezdem
-----
3.

První přejezd přes silnici Lhotka-Vysoké, v přejezdu jsou málo viditelné zaasfaltované koleje
-----
4.

Asi metr hluboký levotočivý obloukový zářez bývalé železnice za prvním přejezdem
-----
5.

Pokračování téhož dlouhého mělkého zářezu bývalé železnice na začátku Komorského údolí
-----
6.

V mělkém asi tři sta metrů dlouhém zářezu je dlouhá první rovina bývalé železnice
-----
7.

Pokračování zářezu bývalé železnice za první rovinou se stáčí do mírného pravotočivého oblouku
-----
8.

Pokračování téhož dlouhého zářezu bývalé železnice uprostřed Komorského údolí
-----
9.

Mírně pravotočivý oblouk tělesa v lese vede střídavě v mělkých zářezech a na nízkých náspech
-----
10.

Pravotočivý asi pět metrů hluboký zářez bývalé železnice na konci lesa v Komorském údolí
-----
11.

Mírně stoupající těleso druhé roviny přechází dvěma vysokými náspy přes dvě velmi hluboké rokle
-----
12.

Začátek obloukového levotočivého tělesa náspu bývalé železnice za lesem vede mezi poli
-----
13.

Pokračování téhož mírně stoupajícího levotočivého obloukového tělesa bývalé železnice
-----
14.

Na konci téhož oblouku násep bývalé železnice přechází v asi v půl metru hluboký zářez
-----
15.

Těleso bývalé železnice před druhým přejezdem vede stále v asi půl metru hlubokém zářezu
-----
16.

Dnes již neexistující druhý přejezd bývalé železnice křížující silničku z Chloumku do Vysoké
-----
17.

Travou a trnitými keři zarůstající mělký zářez bývalé železnice za druhým přejezdem
-----
18.

Posečené nízké a rovné těleso bývalé železnice mezi polem a silnicí před bývalou stanicí Střednice
-----
19.

Dobře znatelný úsek tělesa před nádražím Střednice, na zhlaví bývalého nádraží dnes stojí budovy zemědělského podniku
-----
20.

Budova bývalého nádraží Střednice je dnes zrekonstruována a slouží jako rodinný dům
-----
foto srpen 2009
-----
xx

Žádné komentáře:

Okomentovat