Zahájení provozu 1889
Ukončení provozu 1998
Délka dráhy 1 km
Rozchod kolejí 1435 mm
-----
-----
1.
Místo kde byla výhybka, odtud rovným směrem začínala odbočka bývalé vlečky do teplárny na Julisce
-----
2.
Rovný úsek málo znatelného začínajícího štěrkového náspu bývalé vlečky za výhybkou
-----
3.
Již dobře znatelný zdvíhající se úsek náspu bývalé vlečky u zahrádkářské kolonie
-----
4.
Dobře znatelný úsek bývalé vlečky u garáží, je vidět že násep využívají zahrádkáři svými automobily
-----
5.
Na náspu bývalé vlečky před prvním mostem vede pěšina používaná místními jako zkratka na nádraží
-----
6.
První železobetonový most nad hlavní silnicí je bez kolejí a štěrkové lože pomalu zarůstá trávou
-----
7.
Druhý železný most nad vedlejší silnicí je bez kolejí rezaví a chátrá, ale stále pevně sedí na svém místě
-----
8.
Na náspu bývalé vlečky za druhým mostem je dnes místo kolejí chodník ze zámkové dlažby
-----
9.
Místo kde byl zářez levotočivého oblouku bývalé vlečky se dnes nachází moderní bytová výstavba
-----
10.
Za tímto plotem a hromadou hlíny se nachází objekt teplárny na Julisce kde bývalá vlečka končila
-----
foto říjen 2008
-----
xx
Žádné komentáře:
Okomentovat