Zahájení provozu
Ukončení provozu
Délka dráhy 1 km
Rozchod kolejí 1435 mm
-----
-----
1.
Hlavní trať 220, někde tady v táhlěm oblouku pravé koleje kdysi byla výhybka odkud odbočovala vlečka
-----
2.
Za výhybkou se bývalá vlečka stáčela do hlubokého obloukového pravotočivého zářezu směrem k lomu
------
3.
Nejhlubší místo krátkého obloukového pravotočivého zářezu bývalé železniční vlečky směrem do lomu
-----
4.
Bývalá vlečka přechází z pravotočivého obloukového zářezu na krátký a rovný násep před mostem
------
5.
Obloukově klenutý kamenný most přes Benešovský potok je jedinou stavbou na celé bývalé vlečce
-----
6.
Horní část mostu byla vybetonována a bylo postaveno zábradlí pro potřeby při výstavbě koridoru
-----
7.
Za mostem těleso bývalé železniční vlečky pokračuje vysokým levotočivým obloukovým náspem
-----
8.
Druhý nepříliš hluboký delší nejdříve rovný a na konci pravotočivý obloukový zářez bývalé vlečky
-----
9.
Konec druhého širokého dlouhého pravotočivého zářezu bývalé železniční vlečky před obcí Podmračí
-----
10.
Těleso náspu bývalé železniční vlečky stále pokračuje táhlým pravotočivým obloukem směrem k lomu
-----
11.
Pohled na místo kde se bývalá vlečka přejezdem křížila s místní silnicí, nic se zde nezachovalo
-----
12.
Dobře viditelné a snadno průchodné levotočivé těleso bývalé železniční vlečky pod hradem Mrač
-----
13.
Pokračování dobře znatelného levotočivého tělesa bývalé železniční vlečky u místní silnice
-----
14.
Spadaným listím pokrytý krátký rovný úsek tělesa bývalé železniční vlečky před lomem
-----
15.
Pohled směrem do mračského lomu, po tělese bývalé vlečky dnes vede silnice na úložiště štěrku
-----
foto listopad 2011
-----
xx
Žádné komentáře:
Okomentovat