Zahájení provozu
Ukončení provozu
Délka drážky 1 km
Rozchod kolejí 600 mm
-----
1.
Nádraží Lenešice, někde v tomto prostoru stál šturc a překládací rampa bývalé důlní úzkokolejky
-----
2.
V tomto prostoru naproti budově nádraží byla výhybka bývalé úzkokolejky odkud obloukem odcházela odbočka do pískovny I
-----
3.
Dnes již málo znatelný první oblouk bývalé úzkokolejky vedoucí přes zahradu za nádražím
-----
4.
Rovný úsek náspu bývalé úzkokolejky vedoucí od prvního oblouku rovně až do pískovny I na obzoru
-----
5.
Dobře viditelný úsek nízkého a rovného náspu bývalé úzkokolejky mezi nádražím a pískovnou I
-----
6.
Ztrácející se pozůstatky částečně vybagrovaného náspu bývalé úzkokolejky před pískovnou I
-----
7.
Pokračování částečně vybagrovaného náspu bývalé úzkokolejky na samém začátku pískovny I
-----
8.
V tomto vyschlém rybníce plného rákosí se nachází pískovna I, kam a jak vedla drážka není možné zjistit
-----
9.
Dobře znatelný rovný násep bývalé úzkokolejky před druhým obloukem na nádraží Lenešice
-----
10.
V této neproniknutelné džungli stromů a keřů se nachází druhý oblouk směřující do pískovny II
-----
11.
Obloukový úsek náspu bývalé úzkokolejky za nádražím je velice silně narušen bagrováním
-----
12.
Dále je násep bývalé úzkokolejky zcela přerušen vybagrováním, délka chybějícího náspu je asi deset metrů
-----
13.
Rovný úsek bývalé úzkokolejky před přejezdem, drážka vedla na pravém okraji dnešní cesty
-----
14.
Přejezdem bývalá úzkokolejná železnice křížila cestu z Lenešic na silnici k Dobroměřicím
-----
15.
Za přejezdem bývalá úzkokolejka pokračovala dále do lomu II po pravém okraji dnešní cesty
-----
16.
Úsek bývalé úzkokolejky před pískovnou II, železnice vedla po pravém okraji cesty v místě stromků a keřů
-----
17.
Střed pískovny II, někde v tomto místě zarůstajícího stromky stál koncový šturc bývalé úzkokolejky
-----
foto květen 2008
-----
xx
Žádné komentáře:
Okomentovat