Prohledat tento blog

Titulní obrázek

-i tudy kdysi jezdily nákladní vlaky.... Ilustrační foto ze zrušené vlečky Kutná Hora hlavní nádraží-Ovčáry Nové Dvory cukrovar ----- Vítám ...

čtvrtek 3. dubna 2008

* Úzkokolejka Důl Perun I.- Perun III. výsypka *

Zahájení provozu 1925
Ukončení provozu 1965
Délka drážky 2 km
Rozchod kolejí 600 mm
-----
-----
1.

Důl Perun I., rozpadající se překládací rampa na které začínala bývalá úzkokolejná železnice
-----
2.

Areál dolu Perun I., bývalá úzkokolejná železnice vedla vpravo od dnešní blátivé cesty
-----
3.

Dobře znatelný zarůstající oblouk náspu bývalé úzkokolejné železnice za dolem Perun I.
-----
4.

První ostrý levotočivý oblouk náspu který ve třičtvrtě kruhu obchází kótu 450 za dolem Perun I.
-----
5.

Mírný levotočivý oblouk bývalé úzkokolejky před rozcestím turistických cest u pískovcového lomu
-----
6.

Obloukový břeh a nízký násep bývalé úzkokolejky za rozcestím turistických cest u pískovcového lomu
-----
7.

Z druhého levotočivého oblouku bývalé úzkokolejné železnice je dnes již jen blátivá lesní cesta
-----
8.

Mírně pravotočivý úsek tělesa bývalé úzkokolejné železnice za druhým obloukem
-----
9.

Další lesní úsek tělesa bývalé úzkokolejky pokračuje do mírného levotočivého oblouku před mostem
-----
10.

Jediný můstek v náspu bývalé úzkokolejky je dnes značně poničený a z větší části zasypaný
-----
11.

Rovný lesní úsek tělesa bývalé úzkokolejné železnice mezi pobořeným můstkem a třetím obloukem
-----
12.

Třetí pravotočivý obloukový násep bývalé úzkokolejky mezi pobořeným můstkem a zářezem
-----
13.

Další úsek tělesa bývalé úzkokolejné železnice před asi padesátimetrovým zářezem
-----
14.

Asi padesátimetrový zářez bývalé úzkokolejné železnice je nejdelší na celé dráze
-----
15.

Levotočivý úsek tělesa bývalé úzkokolejné železnice mezi nejdelším zářezem a haldou Perun III.
-----
16.

Perun III., bývalá úzkokolejná železnice končila někde u této obrovské haldy rubaniny
-----
foto duben 2008
-----
xx

Žádné komentáře:

Okomentovat