Zahájení provozu 1925
Ukončení provozu 1965
Délka drážky 2 km
Rozchod kolejí 600 mm
-----
-----
1.
Důl Perun I., rozpadající se překládací rampa na které začínala bývalá úzkokolejná železnice
-----
2.
Areál dolu Perun I., bývalá úzkokolejná železnice vedla vpravo od dnešní blátivé cesty
-----
3.
Dobře znatelný zarůstající oblouk náspu bývalé úzkokolejné železnice za dolem Perun I.
-----
4.
První ostrý levotočivý oblouk náspu který ve třičtvrtě kruhu obchází kótu 450 za dolem Perun I.
-----
5.
Mírný levotočivý oblouk bývalé úzkokolejky před rozcestím turistických cest u pískovcového lomu
-----
6.
Obloukový břeh a nízký násep bývalé úzkokolejky za rozcestím turistických cest u pískovcového lomu
-----
7.
Z druhého levotočivého oblouku bývalé úzkokolejné železnice je dnes již jen blátivá lesní cesta
-----
8.
Mírně pravotočivý úsek tělesa bývalé úzkokolejné železnice za druhým obloukem
-----
9.
Další lesní úsek tělesa bývalé úzkokolejky pokračuje do mírného levotočivého oblouku před mostem
-----
10.
Jediný můstek v náspu bývalé úzkokolejky je dnes značně poničený a z větší části zasypaný
-----
11.
Rovný lesní úsek tělesa bývalé úzkokolejné železnice mezi pobořeným můstkem a třetím obloukem
-----
12.
Třetí pravotočivý obloukový násep bývalé úzkokolejky mezi pobořeným můstkem a zářezem
-----
13.
Další úsek tělesa bývalé úzkokolejné železnice před asi padesátimetrovým zářezem
-----
14.
Asi padesátimetrový zářez bývalé úzkokolejné železnice je nejdelší na celé dráze
-----
15.
Levotočivý úsek tělesa bývalé úzkokolejné železnice mezi nejdelším zářezem a haldou Perun III.
-----
16.
Perun III., bývalá úzkokolejná železnice končila někde u této obrovské haldy rubaniny
-----
foto duben 2008
-----
xx
Žádné komentáře:
Okomentovat