Zahájení provozu 1956
Ukončení provozu 1965
Délka dráhy 1.5 km
Rozchod kolejí 1435 mm
-----
-----
1.
Na tomto místě z dnešní vlečky do Rastru výhybkou odcházela další vlečka směrem na Gigant
-----
2.
První rourová propust v náspu bývalé vlečky nedaleko bývalé výhybky, pohled k nádraží Stéblová
-----
3.
Rovný, dobře viditelný a snadno průchodný úsek náspu bývalé vlečky kousek za bývalou výhybkou
-----
4.
Další úsek náspu bývalé vlečky před prvním přejezdem začíná zarůstat náletovýmí dřevinami
-----
5.
První přejezd bývalé vlečky, vůbec nic se z něj nezachovalo, jen rozpadající se pražec dokazuje že tudy vedla železná dráha
-----
6.
Rovný úsek náspu bývalé vlečky za prvním přejezdem je opět dobře viditelný a průchodný
-----
7.
Úsek bývalé vlečky mezi prvním přejezdem a obloukem se ztrácí ve vysoké trávě, keřích a stromech
-----
8.
Rovný úsek náspu bývalé vlečky pomalu přechází do mírného levotočivého oblouku a je zarostlý zcela neprůchodným trním
-----
9.
Pokračování mírně levotočivého náspu bývalé vlečky je opět dobře znatelný a snadno průchodný
-----
10.
Snadno průchodný oblouk bývalé vlečky před druhým přejezdem, sytě zelené pruhy trávy jsou pozůstatky zetlelých pražců
-----
11.
Koleje v druhém přejezdu byly z obou stran uřezány autogenem, a přejezd zavezen a zarovnán
-----
12.
Násep bývalé vlečky mezi druhým a třetím přejezdem začíná zarůstat náletovými dřevinami a stromy
-----
13.
Druhá rourová propust v tělese bývalé vlečky nedaleko třetího přejezdu se začíná zaplňovat hlínou a listím
-----
14.
Třetí přejezd bývalé vlečky, za přejezdem byl další úsek náspu bývalé vlečky díky rozšiřující se pískovně zcela vybagrován
-----
15.
Objekty Závodu Gigant, bývalá vlečka vedla mezi budovami a končila daleko vpravo
-----
16.
Za pískovnou na okraji pole v místě keře kdysi byl koncový šturc bývalé železniční vlečky
-----
foto únor 2008
-----
xx
Žádné komentáře:
Okomentovat