Zahájení provozu
Ukončení provozu
Délka dráhy 3 km
Rozchod kolejí 1435 mm
-----
-----
1.
Nádraží ve Velimi, vjezd bývalé vlečky do odstavného a seřaďovacího přednádraží
-----
2.
Betonová propust bývalé vlečky se nachází uprostřed mezi výhybkou a návěstidlem
-----
3.
Posunovací návěstidlo bývalé vlečky za přejezdem stále svítí modrofialovou barvou
-----
4.
Jeden z mála dobře viditelných úseků kolejí za svítícím posunovacím návěstidlem
-----
5.
Trávou a náletovými dřevinami zarůstající úsek bývalé vlečky před lesíkem
-----
6.
Ve vzrostlé trávě v oblasti u lesíka jsou stále ještě koleje bývalé vlečky
-----
7.
Další úsek bývalé vlečky za oblastí u lesíka ještě není zarostlý trávou a náletovými dřevinami
-----
8.
Uříznuté kolejnice bývalé vlečky asi v jedné třetině dráhy z velimského nádraží do cukrovaru
-----
9.
Úsek bývalé vlečky bez kolejí, na tomto místě zůstala asi pětimetrová kolejnice na pravé straně trati
-----
10.
Na dalším úseku trati zůstaly obě kolejnice bývalé vlečky asi ve stometrové délce před oblastí Pod Kapličkou
-----
11.
Dlouhý a hustě zarostlý úsek bývalé vlečky s pražci bez kolejí v oblasti Pod Kapličkou
-----
12.
Oblast Pod Kapličkou, další úsek bývalé vlečky s betonovými pražci bez kolejnic který ještě nezarostl trávou
-----
13.
Pomalu ale jistě zarůstající úsek bývalé vlečky s pražci bez kolejnic v oblasti před jezírkem
-----
14.
Oblast u jezírka, konec úseku bez kolejí, koleje pokračují přes cukrovar až ke šturcu na zastávce v Cerhenicích
15.
Vjezdová brána bývalé vlečky na seřadiště v areálu bývalého cukrovaru v Cerhenicích
-----
16.
Klenutý cihlový můstek přes odvodňovací potok pod seřadištěm bývalého cukrovaru v Cerhenicích
-----
17.
Areál bývalého cukrovaru v Cerhenicích, trávou zarůstající větvení kolejí a původní vjezd bývalé vlečky do cukrovaru ze zastávky Cerhenice
-----
18.
Šturc před zastávkou Cerhenice, po původní vlečce ze zastávky do cukrovaru se nic nezachovalo
-----
foto prosinec 2007
-----
xx
Žádné komentáře:
Okomentovat