Zahájení provozu 1906
Ukončení provozu 2006
Délka dráhy 3 km
Rozchod kolejí 1435 mm
-----
-----
1.
Odbočka Káraný, za hradlem vlečka začínala dvěma odstavnými kolejemi
-----
2.
Odbočka Káraný, výhybka z hlavní trati je dnes již nefunkčí, ale stále ještě existuje
-----
3.
Budova hradla Káraný odbočka je dosud v dobrém stavu, dveře zamčeny,okna nevytlučena
-----
4.
Kamenité lože bývalé vlečky mezi hradlem a kapličkou Svatého Václava
-----
5.
Kaplička Svatého Václava, v pravo od cesty je vybagrovaný levotočivý oblouk bývalé vlečky
-----
6.
Úsek bývalé vlečky mezi Svatým Václavem a přečerpávací hydrostanicí
-----
7.
U přečerpávací hydrostanice, další úsek čerstvě vybagrovaného lože bývalé vlečky
-----
8.
Levotočivý oblouk bývalé vlečky před lesním průsekem se sloupy s vysokým napětím
-----
9.
Oblouk bývalé vlečky dále pokračuje přes průsek s vysokonapěťovým vedením
-----
10.
Bývalá vlečka pokračuje obloukem k bývalému přejezdu u stromu na obzoru
-----
11.
První přejezd, koleje byly vytrhány a mezera po kolejích zalita asfaltem
-----
12.
Rovný úsek bývalé vlečky mezi prvním a druhým přejezdem vedl souběžně se silnicí z Boru do Káraného
-----
13.
Druhý dvojpřejezd, opět koleje vytrhány a mezery po kolejích zality asfaltem
-----
14.
Klesající úsek bývalé vlečky za dvojpřejezdem směrem ke Káranému
-----
15.
Levotočivý obloukový zářez mezi dvojpřejezdem a vodárnou v Káraném
-----
16.
Klesající rovný úsek bývalé vlečky vede lesním zářezem nedaleko obce Káraný
-----
17.
Nízký násep vedoucí podle zahrádek rodinných domků v Káraném, je dnes již vybagrován
-----
18.
Areál Prefy, jen modré čtverce s bílými okraji na vratech dokazují, že tudy vedly koleje a vodárna je níže
-----
19.
Pohled na vjezdová vrata bývalé železniční vlečky do areálu vodárny
-----
20.
za touto stěnou v areálu vodárny vedla bývalá železniční vlečka až před vjezdová vrata
-----
foto listopad 2007
-----
xx
Žádné komentáře:
Okomentovat