Zahájení provozu 1896
Ukončení provozu 1976
Délka dráhy 3 km
Rozchod kolejí 1435 mm
-----
-----
1.
Nádraží Kropáčova Vrutice, výhybka a odbočka koleje bývalé vlečky směrem ke špejcharům
-----
2.
Konec kolejí bývalé vlečky před prvním mostem je zavezen hromadou hlíny, vše pomalu zarůstá trávou a náletovými dřevinami
-----
3.
První most bývalé vlečky na kterém byla druhá výhybka odkud vlaky úvratí zajížděly ke špejcharům
-----
4.
Odbočka bývalé vlečky u špejcharů, v trávě se zachovalo několik pražců ve značném stupni rozkladu
-----
5.
Zářez prvního šturcu je z poloviny zahrnutý zeminou, ze samotného šturcu zůstal jen tento kus kolejnice
-----
6.
První kamenná propust bývalé železniční vlečky před prvním přejezdem nedaleko nádraží
-----
7.
První přejezd bývalé vlečky nedaleko nádraží, koleje dále pokračovaly po náspu na kterém dnes rostou okrasné dřeviny
-----
8.
Druhá kamenná propust v tělese bývalé vlečky se nachází mezi prvním přejezdem a seřadištěm kousek od nádraží
-----
9.
Místo kde byla třetí výhybka na bývalé vlečce, koleje dále nahoru pokračovaly na seřadiště
-----
10.
Plocha na které bylo seřadiště bývalé vlečky, druhý šturc se nachází za ohrazenými kůlnami na obzoru
-----
11.
Rovně klesající asi metr hluboký zářez bývalé vlečky mezi seřadištěm a druhým přejezdem u novostaveb
-----
12.
Druhý přejezd bývalé vlečky, trať dále pokračovala levotočivýn obloukem podle plotu ke vzrostlým smrkům
-----
13.
Kamenné pozůstatky druhého mostu bývalé vlečky se nacházejí mezi druhým a třetím přejezdem
-----
14.
Zachovalý násep bývalé vlečky na konci obce se nachází mezi druhým mostem a třetím přejezdem
-----
15.
Vybagrovaný první násep, pohled od třetího přejezdu ke třetímu mostu který se skrývá ve křoví na obzoru
-----
16.
Třetí most bývalé vlečky přes odvodňovací potůček, musel být ještě v době provozu zpevněn betonovými deskami
-----
17.
Na zbytku náspu za třetím mostem zůstala kolejnice pevně zarostlá mezi dva vzrostlé stromy
-----
18.
Vybagrovaný a rozoraný druhý násep bývalé vlečky, na obzoru je zbytek náspu před čtvrtým mostem
-----
19.
Čtvrtý most bývalé vlečky přes Košátecký potok byl nejdelším železným mostem na cele trati
-----
20.
Místo kde byla čtvrtá výhybka, rovně vedla trať do cukrovaru, do prava vedla trať do cihelny
-----
21.
Asi metr vysoký obloukový násep bývalé vlečky za čtvrtou výhybkou do cihelny je snadno průchodný
-----
22.
Na náspu bývalé vlečky do cihelny zůstala asi dva metry dlouhá kolejnice zarostlá v kmenu stromu
-----
23.
Pravotočivý obloukový násep bývalé vlečky před cihelnou pomalu zarůstá náletovými dřevinami
-----
24.
Cihelna v Kropáčově Vrutici, násep bývalé vlečky je znatelný k břízám, dále se ztrácí pod terénními úpravami
-----
25.
Rovný úsek náspu bývalé vlečky za čtvrtou výhybkou, pohled směrem k cukrovaru
-----
26.
V lese málo znatelné obloukové těleso bývalé vlečky před obcí Kropáčova Vrutice
-----
27.
Na okraji obce těleso bývalé vlečky přejezdem přecházelo místní komunikaci směrem k cukrovaru
-----
28.
Dále bývalá vlečka za přejezdem pokračovala pravotočivým obloukovým tělesem podle baráků
-----
29.
Betonový most bývalé železniční vlečky překlenoval úzkokolejku vedoucí od hliniště do cihelny
-----
30.
Objekt bývalého cukrovaru v Kropáčově Vrutici, někde u této budovy končila bývalá vlečka z nádraží
-----
foto prosinec 2007
-----
xx
Žádné komentáře:
Okomentovat