Zahájení provozu 1890
Ukončení provozu 1920
Délka dráhy 2 km
Rozchod kolejí 1435 mm
----
----
1.
Místo bývalé zastávky Obora, od jaké budovy jsou tyto narušené základy se mi dosud zjistit nepodařilo
-----
2.
Pohled na místo kudy vedlo již dávno neexistující levotočivé obloukové těleso bývalé vlečky od zastávky Obora
-----
3.
Uprostřed pole mezi zastávkou Obora a prvním přejezdem v dáli, po tělese bývalé železniční vlečky nic nezůstalo
-----
4.
U zatáčky polní cesty vedla doleva další cesta na kterém byl první přejezd který byl dokonale rozorán
-----
5.
Jen mírně vyvýšené místo na silnici z Ohníšťan do Chomutic před Oborou značí místo kde byl druhý přejezd
-----
6.
Široké řečiště říčky Javorky, někde v tomto místě stával železniční most po kterém se nic nezachovalo
-----
7.
Tento asi metr vysoký nájezd je pozůstatek třetího přejezdu, náspy bývalé vlečky byly z obou stran vybagrovány
-----
8.
Na místě bývalého cukrovaru kde končila bývalá železniční vlečka dnes stojí moderní bytová výstavba
-----
foto duben 2011
-----
xx
Žádné komentáře:
Okomentovat