Zahájení provozu 1873
Ukončení provozu 1880
Délka dráhy 10 km
Rozchod kolejí 1435 mm
-----
železnice je unikátní tím že její existence trvala jen krátce, byla otevřena současně s úsekem Žabokliky-Žatec, tento úsek byl zrušen poté co v obloukovém zářezu před Březnem / obr 28 / došlo k několika obrovským sesuvům zeminy na koleje
-----
1.
Pohled z bývalé železnice na žatecké zhlaví nádraží Žabokliky
-----
2.
Nízký obloukový násep za nádražím Žabokliky
-----
3.
Nízký obloukový násep přešel v mírný obloukový zářez
-----
4.
Obloukový násep bývalé železnice za prvním zářezem
-----
5.
Rovný násep bývalé železnice před druhým zářezem
-----
6.
Druhý zářez , v dálce je vidět jediný kilometrovník na celé bývalé železnici
-----
7.
Kamenný kilometrovník s číslem jedna ve druhém zářezu
-----
8.
Před silnicí ze Žaboklik do Břežan, druhý zářez přecházel v násep který je dnes již vybagrován
-----
9.
Pole u obce Roztyky, železnice vedla od silnice k okraji zeleného pásu křoví na obzoru
-----
10.
Zřetelně viditelný pás náspu bývalé železnice mezi polemi za obcí Roztyky
-----
11.
Klesající násep bývalé železnice před prvním klenutým mostem
-----
12.
První klenutý most bývalé železnice před obcí Soběsuky
-----
13.
Násep nad prvním klenutým mostem, pohled směrem na Soběsuky
-----
14.
Úsek náspu bývalé železnice u obce Soběsuky je dnes již celý vybagrován
-----
15.
Za obcí Soběsuky násep pokračuje mírným a táhlým klesáním směrem k Nechranicím
-----
16.
Konec táhlého a mírně klesajícího náspu mezi obcemi Soběsuky a Nechranice
-----
17.
Začínající násep k bývalému mostu před Nechranicemi
-----
18.
Obloukový násep před pravobřežním portálem bývalého mostu přes řeku Ohři
-----
19.
Pravobřežní portál bývalého železničního mostu přes řeku Ohři
-----
20.
Levobřežní portál bývalého mostu, kamenná patka mostu je na pravém břehu řeky Ohře
-----
21.
Rovný úsek náspu bývalé železnice v Nechranicích
-----
22.
Druhý klenutý most v náspu bývalé železnice v Nechranicích
-----
23.
Kratší část náspu v Nechranicích od silnice k přehradě byla již vybagrována
-----
24.
Pozůstatky oblouku bývalé železnice jsou již dnes hluboko pod hladinou Nechranické přehrady
-----
25.
Stoupající oblouk bývalé železnice se nachází pod tělesem Nechranické přehrady
-----
26.
Mezi přehradou a křižovatkou, dráha vedla v pravo od silnice
-----
27.
Někde tady se bývalá trať šikmo přes dnešní silnici napojovala na dnešní uhelnou vlečku
-----
28.
Obloukový zářez bývalé dráhy je vlevo, na novém obloukovém náspu vede uhelná vlečka dolu Tušimice
-----
29.
Seřaďovací a předávací přednádraží v Březně u Chomutova,tudy vedla bývalá železnice
-----
30.
Pohled od přednádraží na žatecké zhlaví nádraží Březno u Chomutova
-----
foto srpen 2007
-----
xx
Žádné komentáře:
Okomentovat