Prohledat tento blog

Titulní obrázek

-i tudy kdysi jezdily nákladní vlaky.... Ilustrační foto ze zrušené vlečky Kutná Hora hlavní nádraží-Ovčáry Nové Dvory cukrovar ----- Vítám ...

úterý 28. srpna 2007

* Pionýrská železnice Plzeň *

Zahájení provozu 1959
Ukončení provozu 1976
Délka drážky 2 km
Rozchod kolejí 760 mm
-----
-----
1.

Za touto ohradou z vlnitého plechu se skrývají budovy depa které náležely k bývalé pionýrské železnici
-----
2.

Úsek bývalé pionýrské železnice mezi depem a zastávkou Zoo, násep je podélně z poloviny vybagrován
-----
3.

Místo kde stávala zastávka Zoo, po vybagrování a změny terénu na parkoviště se zde nic nezachovalo
-----
4.

Za zastávkou Zoo a prvním přejezdem přerušený násep pokračuje dále k nádraží Lochotín
-----
5.

Snadno průchodný úsek bývalé pionýrské železnice mezi prvním a druhým přejezdem
-----
6.

Před druhým přejezdem je těleso bývalé pionýrské železnice pro náletové dřeviny méně snadno průchozí
-----
7.

Rovný úsek bývalé pionýrské železnice za druhým přejezdem je dobře viditelný a snadno průchodný
-----
8.

Rourová propust v tělese bývalé pionýrské železnice se nachází mezi druhým přejezdem a prvním obloukem
-----
9.

Náletovými dřevinami pomalu zarůstající násep bývalé pionýrské železnice před prvním obloukem
-----
10.

Začátek prvního pravotočivého oblouku bývalé pionýrské železnice před nádražím Lochotín
-----
11.

Pokračování náspu pravotočivého oblouku bývalé pionýrské železnice u nádraží Lochotín
-----
12.

Začínající betonová obruba nástupiště bývalého nádraží Lochotín, bývalé kolejiště i nástupiště jsou zarostlé křovím
-----
13.

Na tomto místě stála budova nádraží Lochotín, napájecí i řídící středisko celé pionýrské železnice
-----
14.

Začátek levotočivého oblouku bývalé pionýrské železnice za nádražím Lochotín je dobře viditelný
-----
15.

Pokračující levotočivý oblouk bývalé pionýrské železnice je v asi stometrovém úseku zarostlý rákosím
-----
16.

Krátký rovný úsek náspu mezi dvěma oblouky bývalé pionýrské železnice je snadno průchodný
-----
17.

Začátek dalšího pravotočivého obloukového náspu bývalé pionýrské železnice před třetím přejezdem
-----
18.

Pokračování téhož obloukového náspu, na náspu zůstal ležet betonový sloup trakčního vedení
-----
19.

Rovný úsek náspu bývalé pionýrské železnice před malou propustí a třetím přejezdem
-----
20.

Malá trubková propust v náspu bývalé pionýrské železnice před třetím přejezdem
-----
21.

Třetí přejezd, těleso bývalé pionýrské železnice bylo vybagrováno, pokračování je viditelné za přejezdem
-----
22.

Málo znatelný oblouk náspu bývalé pionýrské železnice před zastávkou Výstaviště
-----
23.

Před zastávkou Výstaviště těleso prochází soukromým pozemkem a dnes již po něm není ani stopy
-----
24.

Betonový most před zastávkou Výstaviště, na tomto mostě byla výhybka, zde železnice tvořila smyčku
-----
25.

Zastávka Výstaviště, v návozu hlíny a zarůstající trávou se ztrácí betonová hrana nástupiště
-----
26.

Začínající obloukový násep smyčky bývalé pionýrské železnice za zastávkou Výstaviště
-----
27.

Severní úsek obloukového náspu smyčky bývalé pionýrské železnice u Výstaviště
-----
28.

Rovný úsek náspu kolejové smyčky před výhybkou nedaleko nástupiště Výstaviště
-----
foto březen 2008
-----
xx

Žádné komentáře:

Okomentovat